ManuVision Kropsterapi

Hvem kan have glæde af behandlingen ?
Alle kan have glæde af en ManuVision kropsbehandling. Behandlingen kan bruges til stort set alle gener og smerter i kroppen og vil gavne dig, der ønsker at finde balancen mellem krop og sind.

Behandling kan forebygge og afhjælpe:

Fysiske ubalancer:
Anspændt krop
Lænde- eller iskiassmerter
Spændingshovedpine, migræne
Skulder, ryg og nakkeproblemer
Infektioner og betændelsestilstande
Tennisalbue og museskader
Fordøjelsesproblemer
Gigt, træthed og fibromyalgi
Kroniske smerter

Mentale ubalancer:
Stress, uro og rastløshed
Angst og depression
Chok og traumer

Metode:
Sophie´s behandling tager udgangspunkt i ManuVisions metode, som først og fremmest sætter gang i dit kredsløb og aktiverer gennemstrømning i din krop. Hun bruger forskellige pulserende og dybdegående massageteknikker, åndedrætsteknikker, aku- og zonetryk, samt arbejder på medianbaner, der har relation til organer og deres følelsesmæssige forbindelse. Ved at løsne op i muskulaturen, kommer der nyt ilt til muskelvævet og affaldsstofferne transporteres væk. Derudover kan hun bruge leddenes egen bevægelighed til at lave frigørelser. Under behandlingen bruger hun sine hænder, og lader fingrene lytte til kroppen, for at finde ud af, hvor dine spændinger og blokeringer er. De kan være udløst af måden, du lever dit liv, en skade, stress, sorg eller traumer, der har sat sig i kroppen. Gennem hendes indføling og viden om kroppens anatomi kan hun mærke, hvor problemerne er.

Resultatet:
Ved at slippe gamle spændinger og modstand i kroppen opnår du en ro og større balance med dig selv både fysisk og psykisk. Din krop vil opleve en forløsning, der kan give dig overskud og energi, så kroppen kan aktiveres til at helbrede sig selv. Herefter kan du begynde at trække vejret frit og skabe de forandringer i dit liv, du inderst inde ønsker.

Læs mere her

Sophie er godkendt, som Registreret Alternativ Behandler (RAB), og du er dermed sikret en behandlingsform, som er godkendt af Sundhedsstyrelsen.

Priser:
kr. 2.000,- for de første 3 behandlinger.
kr. 800,- for de efterfølgende behandlinger.

En behandling varer 60 min.