Erhvervsordning til både mindre og større virksomheder og organisationer

FysioDanmark Vejle tilbyder erhvervsordning til både mindre og større virksomheder og organisationer. Her arbejder vi ud fra strategiske sundhedsindsatser, hvor virksomhedens sundhedstilstand kortlægges, og der etableres målrettede indsatser skræddersyet efter jeres behov.

Erhvervsordninger FysioDanmark

Vi arbejder proaktivt med ergonomi og arbejdsmiljø for at implementere nye vaner og sikre, at alle har de rette forudsætninger for en god og aktiv arbejdsdag.

Fysioterapi på din arbejdsplads

I en erhversordning kigger vi på de fysiske rammer for jeres arbejde, hvor vi optimerer det efter at forebygge potentielle arbejdsrelaterede skader. Derudover kigger vi også på medarbejdernes behov og ønsker, hvor vi imødekommer eksisterende skader og andre udfordringer, de kan have. Her tilbyder vi både behandling og rådgivning direkte på arbejdspladsen eller hos én af vores klinikker i FysioDanmark Vejle.

Med dette ønsker vi at nedbringe jeres sygefravær og øge arbejdsglæden hos medarbejderne.

Hvad indebærer vores tilbud?

Mange oplever hovedpine, spædninger i nakke og skuldre og smerter i overkroppen ved stillesiddende arbejde.

Få sports massage hos FysioDanmark
Fysioterapi hos Fysiodanmark

Forebyggelse af arbejdsrelaterede skader

Der kan være stor forskel på arbejdsrelaterede skader, da det afhænger meget af beskæftigelsen og belastningen. Ofte rammer det bevægeapparatet i form af ryg-, lænd- og nakkesmerter. Dette er en stor udfordring på mange arbejdspladser, hvor det kan resultere i et stort sygefravær. Symptomer, der er arbejdsrelaterede, kan nedbringes og forebygges ved at implementere mere fysisk aktivitet, fysioterapeutiske behandlinger og ved at ændre vanerne på arbejdspladsen.

Tag fat i én af vores afdelinger hos FysioDanmark Vejle og hør mere om jeres muligheder på arbejdspladsen.