Fodvorte behandling med laser

Fodvorter er generende både fysisk og psykisk. De er svære at undgå, især hos børn, pga. den høje smittefare. Fodvorter skyldes en hud-virusinfektion, som angriber hudcellerne, så huden fortykkes.

Akut fysioterapi

Mild behandling – undgå at få fodvorten skåret / frosset / brændt.

Vi tilbyder en ny og meget mild behandling mod fodvorter. Med high-power laser (Lightforce laser) behandles infektionen lokalt og man undgår at skulle skære, fryse eller brænde fodvorten væk, som kan være ubehageligt, specielt for børn.

Vi behandler lokalt i området omkring vorten, så der skabes cirkulation i vævet og infektionen falder. Behandlingen sætter en process igang så kroppen bedre kan modvirke den virus der skaber vorten.

I løbet af få behandlinger svinder vorten ind. En behandling varer max. 6 minutter pr. vorte, og der behandles (prioriteres) to af gangen pr. fod. Normalt er et behandlingsforløb 5 – 6 behandlinger pr. vorte.

Vi anbefaler max. to behandlinger, altså 20 minutter, da vi tror at behandlingseffekten daler med mængden af behandling på den enkelte vorte.

Priser:

Prisen pr. fodvorte behandling er 150,- kr. (ca. 10 minutter) Man kan købe et forløb på 6 gange for 800,- kr. (100 kr. rabat).

gode råd til en sund hverdag

Følg med, når vores dygtige fysioterapeuter sætter fokus på forskellige temaer omkring fysioterapi, særlige problematikker og livsstil samt giver gode råd til en sund hverdag.

Læs mere og få inspiration på vores blog

Følg med på facebook